مسئولان امنیتی طالبان در بادغیس، میگویند که در دو رویداد ترافیکی جداگانه در این ولایت، نه تن زخم برداشتهاند.
صدیقالله صدیقی، سخنگوی فرماندهی امنیهی طالبان در بادغیس، میگوید که امروز (پنجشنبه، ۱۳قوس) در اثر واژگونشدن یک موتر مسافربری نوع «فلانکوچ» در مسیر شاهراه بادغیس-فاریاب هشت تن زخم برداشتهاند.
صدیقی، میافزاید که در رویداد دیگری در مسیر بند سبزک این ولایت نیز، یک تن زخم برداشته است.
رویداد دومی در اثر برخورد یک موتر باربری نوع «کاماز» با یک موتر فلانکوچ رخ داده است.
به گفتهی فرماندهی امنیهی طالبان در بادغیس، زخمیان رویداد برای درمان به شفاخانه منتقل شدهاند.
مسئولان محلی طالبان در بادغیس، خرابی جاده را عامل این دو رویداد عنوان کردهاند.
رویدادهای ترافیکی در ماههای اخیر در ولایتهای مختلف افزایش یافته و هر روز یا هرچندروز در میان از شهروندان کشته و زخمی میگیرد.
خرابی جادهها و بیاحتیاطی رانندگان، از مهمترین عاملهای رویدادهای ترافیکی در افغانستان گفته میشود.







