شماری از شهروندان در هرات، به راوی زن میگویند که دو شبانهروز میشود به خدمات برق دسترسی ندارند.
این باشندگان هرات، میگویند که شرکت برقرسانی افغانستان (برشنا)، به مشکل آنها توجهی نمیکند.
به گفتهی باشندگان هرات، بر اساس وعدهی برشنا، قرار بود شام روز گذشته -شنبه، ۲۹ قوس- برق هرات وصل شود؛ اما هنوز هم، باشندگان این ولایت به برق دسترسی ندارند.
دو روز پیش برق وارداتی ترکمنستان به هرات قطع شد و از آن زمان، بخشهای زیادی از این ولایت به برق دسترسی ندارد.







