آرمیتا گراوند، دختر نوجوان ایرانی، پس از نزدیک به یک ماه کما، درگذشت.
خبرگزاری ایرنا، بامداد روز (شنبه، ۶عقرب) خبر درگذشت آرمیتا گراوند را تایید کرده است.
رسانههای داخل ایران افت فشار خون و برهم خوردن تعادل را دلیل افتادن آرمیتای ۱۷ ساله در متروی میدان شهدای تهران در تاریخ ۹ میزان و در نهایت بیهوشی او اعلام کرده بودند.
در عین حال نهادهای حقوق بشری با اتکاء به سخنان شاهدان عینی، از حملهی یکی از نیروهای مدافع حجاب به او در داخل مترو و درنهایت هل دادن او سخن گفتهاند که باعث شده سر آرمیتا به لبۀ دروزاهی مترو برخورد کند و به کما برود.







