اعضای خانوادهی بهاره کریمی گفتهاند که که وی سه روز پیش با ضمانت بسیار سنگین از بند طالبان آزاد شده است.
محمد کریمی، برادر بهاره گفته است که وی از اثر یک تهمت توسط طالبان بازداشت شده بود و ساعت ۵:۳۰ شام روز یکشنبه هفته جاری از بند این گروه آزاد شده است.
برادر کریمی، در مورد اتهام واردشده به خواهرش و ضمانتی که به طالبان دادهاند، معلومات ارایه نکرد.
این در حالی است که یک روز قبل منابع محلی تایید کرده بودند که بهاره از ۳۷ روز به اینسو در بند طالبان بهسر میبرد.







