یک محموله از تجهیزات طبی از سوی دفتر جیپایگو به بیمارستان نسایی و ولادی هرات اهداء شده است.
داکتر غلاممحمد حنیفی، معاون ریاست صحت عامهی در هرات، روز (یکشنبه، ۱۰ جدی) گفته است که این محموله از تجهیزات طبی به ارزش بیش از یک میلیون افغانی را، جهت تجهیز بیمارستان نسایی و ولادی هرات تحویل گرفتهاند.
گفته میشود که این تجهیزات شامل بستر مریض، میزهای ولادی، دستگاههای سکشن، پایه، سیروم، الماری، چوکی دفتری، آلهی فشار خون و دستگاه استاتسکوپ میباشد.
این کمکها در حالی صورت میگیرد که افغانستان در دو سال گذشته به خطرناکترین کشور برای مادران و نوزادان تبدیل شده و آمار مرگ و میر مادران و نوزادان رو به افزایش است.







