ورود، اسکان و اشتغال در شهرستانهای گناوه، دیلم و عسلویه در بوشهر ایران، حتا برای مهاجرانی که مدارک اقامت دارند، ممنوع شده است.
راضیه علیپور، مدیرکل امور اتباع و مهاجران بوشهر هشدار داده که اگر مهاجری در این سه شهرستان دیده شود، اخراج خواهد شد.
خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، روز (یکشنبه، ۲۶ حمل) از ادامه روند شناسایی و اخراج مهاجران فاقد مدارک اقامتی در استان بوشهر ایران خبر داد.
ایسنا نوشت: «تردد اتباع دارای کارتهای آمایش به سایر استانها فقط با برگه ترد صادر شده از استان مبداء امکانپذیر است.»
ایران و پاکستان که بیشترین جمعیت مهاجرین افغانستانی را دارند، از چندین ماه بدینسو، روند اخراج این مهاجران را آغاز کردهاند.







